Újpest diesel
Dízel porlasztó,
injektor javítás
Hívjon, segítek!
Ismerjen meg
Cégem 1991 óta működik. Az első 3 évben általános járműjavítási tevékenységet folytattunk.
Ezt követően 1995-től főleg injektor javítással és diesel rendszerű járművek javításával foglalkozunk.
Korszerű berendezések segítségével végezzük tevékenységünket, így biztosítjuk Önnek a kor színvonalának megfelelő karbantartást és javítást.
A magasabb színvonalú munkát igyekszünk alacsonyabb árakon nyújtani, valamint személyes tájékoztatással segítünk Önnek, hogy gépjárművének élettartama hosszabb legyen.
Tisztelettel: Ölei János
Javítás Szolgáltatásaink
- Nehezen indul el a motor
- Egyáltalán nem indul el a motor
- Teljesítmény illetve nyomatékhiány
- A motor egyenetlenül jár, rángat
- Az alapjárat egyenetlen
- Füst jön a motortérből
- Fekete vagy fehér füst száll fel a kipufogóból
- Kopogó hangot ad a motor
- Nagyobb terheléskor a motor leáll
- A megszokottnál nagyobb a motor fogyasztása
Ha a fenti hibák egyikét tapasztalja, hozza be a hibás porlasztót (injektort). Diesel porlasztó diagnosztikai eszközünkre rákötve megállapítjuk a hiba jellegét, okát. Az egyszeri próbapadi bevizsgálás költsége 5.000 Ft. A dízel injektor hibájának megállapítása után felvesszük Önnel a kapcsolatot és ajánlatot adunk a szükséges porlasztó javítási, felújítási munkára. Megrendelés esetén elvégezzük a diesel injektor javítási munkákat és az injektor kódolását. A javítást követően diagnosztikai eszközünkkel ismét bevizsgáljuk, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a hiba elhárult és a porlasztó megfelelően működik.
Garanciával és több évtizedes tapasztalattal vállaljuk hagyományos és nagy nyomású (Common Rail), Denso, Siemens, Continental, Delphi, Bosh porlasztók diagnosztikáját, javítását és felújítását.
Amikor a nagynyomású szivattyú nem képes az előírt megfelelő nyomást előállítani, egy kisebb vagy nagyobb javításra van szükség.
A nyomás vesztés oka lehet az injektorok magas résolaja vagy a szivattyú mechanikus hibája.
A delphi rendszereknél a szivattyú hiba gyakran injektor hibákat is okoz, ezért ezeket együtt kell vizsgálni és szükség szerint javítani.
Ilyenkor üzemanyag rendszer tisztítást kell végezni az újbóli hiba elkerülése végett.
Szivattyúk esetében az ultrahangos tisztítást követően a szükséges alkatrészek cseréjét végezzük el. Javítás után próbapadon vizsgáljuk be.
A benzines injektoroknál is hasonló hibajelenségek vannak mint a dieseleknél. Általában a szennyeződések okozta hibák miatt a motor járása egyenetlen, megnövekszik a fogyasztás, füstölhet az autó. A hibás, bevizsgálásra hozott injektorokat a szállítási mennyiséget próbapadon ellenőrizzük, majd ultrahangos tisztítás után ismét bevizsgáljuk. Igen gyakran többszöri ultrahangos tisztításra van szükség az eredeti szállítási érték helyreállításához.
Gyakran ismételt kérdések
A leggyakoribb jelek, hogy egyáltalán nem, vagy csak nehezen indul el a motor, vagy ha elindul, akkor egyenetlenül jár, rángat.
Ha porlasztó, injektor hibára gyanakszik, hozza be a hibás eszközt telephelyünkre. Korszerű diagnosztikai eszközünkkel bevizsgáljuk (ennek egyszeri költsége 5.000 Ft) és ajánlatot adunk a szükséges javításra.
Vállaljuk hagyományos és nagy nyomású (Common Rail), Denso, Siemens, Continental, Delphi, Bosh porlasztók diagnosztikáját, javítását és felújítását.